WS#15 Få styr på idégenreringen
Med denne workshop vil vi drage dit fokus mod, hvordan du, på forskellige måder, kan forstyrre
elevernes “ensrettede” tankemønstre, når de skal skabe nye idéer i designprocessen. Du skal forstyrres og selv idégenerere med forskellige metoder, som er afprøvet på forskellige elevgrupper. Dette vil blive rammesat som et fuldt forløb inden for Designcirklen, med et fokus på praktiske, analoge samarbejdsmetoder i idégenereringen. Læs mere... |
WORKSHOPHOLDER
| ||
Navn
|
Rasmus Baunsø Kring
| |
Stilling
|
Lærer i folkeskolen, FabLab pioneer 18/19
| |
Arbejdsplads
|
Trekløverskolen afd. Kjellerup
| |
Beskrivelse
|
#
| |
Underviser i udskolingen i biologi, geografi og fysik/
kemi. Designprocesser og teknologi i FabLab-
kontekst.
|
WORKSHOPHOLDER
| ||
Navn
|
Jacob Secher Mariager
| |
Stilling
|
Lærer i folkeskolen, Fablab-pionerer 18/19
| |
Arbejdsplads
|
Skægkærskolen v. Silkeborg
| |
Beskrivelse
|
Underviser på mellemtrinnet i matematik, Natur og Teknologi samt musik.
Arbejdet med Naturfagsmarathon og den arbejdsproces i en 12-14 år.
Fablab-pionerer i indeværende skoleår samt tovholder i etablering af Fablab på egen skole.
|
WORKSHOPHOLDER
| ||
Navn
|
Jesper Homann
| |
Stilling
|
Lærer, IT vejleder og master IKT og Læring. FabLab pioneer 18/19
| |
Arbejdsplads
|
Dybkær Videnshus og Dybkær Specialskole
| |
Beskrivelse
|
Arbejder med udgangspunkt i en matrikel men i mange arenaer: Videncenter for inklusions og trivselsmiljøer, Videnshus Dybkær og Dybkær Specialskole. Alt sammen med fokus på IKT og læring.
Optaget af at få alle til at lykkes med det de gør i meningsfulde fællesskaber.
Lærer, IT vejleder og master IKT og Læring. Deltager i år på pioneruddannelsen i Silkeborg.
Er i gang med at starte et lokalt Fablab.
|