WS#27 Designtænkning på STX
- Hvorfor og hvordan?
| 
INDHOLD: Workshoppen præsenterer arbejdet med at introducere designtænkning, designmodeller  og teknologier i forskellige fag og niveauer på Tornbjerg Gymnasium. 
Der vil være eksempler på forløb indeholdende designtænkning i NV, billedkunst, historie og fysik.  Samt en diskussion af værdien af indførslen af designtænkning og teknologi i fagene på STX også til gavn for den øvrige faglighed. 
Afslutningsvis vil der være mulighed for selv at prøve kræver med programmering af Lego Mindstorms eller Arduino og 3D tegne i Autodesk Fusion 360. | |||||||||||||
| 
MÅLGRUPPE ELEVER: | 
Workshoppen inspirerer til arbejde med designtænkning i gymnasiets  fagrække og værdien af dette for elevernes øvrige arbejde. | ||||||||||||
| 
MÅLGRUPPE UNDERVISERE: | 
 | ||||||||||||
| 
DELTAGERE: | 
Maksimalt antal deltagere: 25 | ||||||||||||
| 
TEKNOLOGI: | 
Lego Mindstorms 
Arduino 
3D tegning med Autodesk Fusion 360 | ||||||||||||
| 
REFERENCER: | |||||||||||||
| 
BILLEDER: | |||||||||||||