TS#5 LÆS MERE


TS#5 Udforsk - Idégenerer - Fabriker - Reflekter - Gentag
Spilbaseret designprocestænkning som ramme for den
digitale fabrikation
INDHOLD: Projektopgave”skrivning” i innovationslaboratoriet - spilbaseret designprocestænkning som
ramme for den digitale fabrikation.
Du kender til teknologierne, har kendskab til de digitale værktøjer, skemalægger
projektundervisningen... Men hvordan sætter man en engagerende ramme for eleverne?

Hvad nu hvis hele processen omkring projektopgaven eller opgaver generelt i grundskolen eller den
videregående ungdomsuddannelse var stiladseret som en Online spil?

Præsentation og dialog omkring brugerstyret designprocestænkning og digital fabrikation.
MÅLGRUPPE:
Talkshoppen er relevant for dem, der tør og vil inspireres til at tænke på kant af
boksen i forhold til at rammesætte designprocestænkning og projektopgaveskrivning
på ”den gammeldags måde”.

Denne talkshop henvender sig til pædagogisk personale og udviklingsparate
beslutningstagere i grundskole og ungdomsuddannelser. Eller generelt folk, der
gerne vil se en anderledes måde at gribe traditionelt skolearbejde an på.
DELTAGERE:
Maksimalt antal deltagere: 20-30
REFERENCER:
BILLEDER: