TS#10 Læringsrummet – didaktiske til- og fravalg af teknologier
Med faget teknologiforståelse skal vi til at arbejde med en helt ny faglighed, men vi skal også til at
arbejde med materialer og tilgange, der for nogle skoler vil være helt nye. Men hvad er der egentligt brug for af teknologi for at kunne arbejde fornuftigt med teknologiforståelse, og hvordan får man adgang til teknologierne? Hvordan skal vi indrette læringsrummet, og hvilken didaktik understøtter den nye faglighed? Læs mere... |
TALKSHOPHOLDER
| ||
Navn
|
Lasse Remmer
| |
Stilling
|
Konsulent og Lead Ambassador
| |
Arbejdsplads
|
Future Classroom Lab, CFU,
Københavns Professionshøjskole | |
Beskrivelse
|
Lasse Remmer sad med i ministeriets
ekspertskrivegruppe for forsøgsfaget i teknologiforståelse. |
TALKSHOPHOLDER
| ||
Navn
|
Malte von Sehested
| |
Stilling
|
It-didaktisk konsulent
| |
Arbejdsplads
|
Future Classroom Lab, CFU,
Københavns P rofessionshøjskole | |
Beskrivelse
|
Malte von Sehested er faglig udvikler i
forsøgsfaget med teknologiforståelse og arbejder til daglig med udvikling af l æringsrum og didaktik med teknologi i Future Classroom Lab. |